U bevindt zich op dit moment op de vertaalde site van Pro Wonen. Klik op 'Sluit' om deze weergave te sluiten.

U heeft een klacht

U bent niet tevreden over een dienst van ProWonen. Dat vinden we heel vervelend. Hieronder leest u waar u met uw klacht terecht kunt. 

Bespreek eerst uw klacht met een medewerker van ProWonen
Komt u er met uw contactpersoon bij ProWonen niet uit, lees dan de folder "Ik heb een klacht" en bekijk onderstaande stappen van de klachtenprocedure. Wilt u een klacht indienen, log dan in op MijnProWonen en vul het formulier "Ik heb een klacht" in.

Bent u het niet eens met de afhandeling van uw klacht door de medewerker van ProWonen?
Dan kunt u uw klacht richten aan de directie van ProWonen.  U kunt dus niet direct met de klacht naar de Geschillencommissie. Wanneer u de klachtenprocedure namelijk niet heeft gevolgd, wordt u door de Geschillencommissie weer terug naar ProWonen verwezen. Ook de Huurcommissie vraagt in de meeste gevallen om er eerst met de woningcorporatie uit te komen.

Heeft u een compliment?

Bent u wel tevreden over onze dienstverlening en wilt u een compliment achterlaten voor een van onze medewerkers of teams? Dan mag u hiervoor onderstaand formulier invullen. Dat waarderen wij zeer.

Let op: Heeft u een klacht, log dan in op MIjnProWonen en vul het klachtenformulier in!

Enter security code:
 Security code
Om er zeker van te zijn dat u geen robot bent, vragen wij u de code in te typen