Skip to main

Donderdag 16 oktober is ons kantoor de gehele dag gesloten vanwege de Medewerkersdag. Alle medewerkers van ProWonen gaan dan aan de slag in het werkgebied. De reparatielijn is wel telefonisch te bereiken via ons algemene nummer (0545) 28 50 00, optie 1.

niet goed

Glas- en Servicefonds

Glasfonds

Als lid van het Glasfonds bent u verzekerd tegen schade aan de binnen- en buiten ramen. De maandelijkse bijdrage van € 0,80 betaalt u tegelijk met de huur. 
Kijk nog even of u een woonverzekering heeft waarmee u ook verzekerd bent tegen glasschade. Dubbel verzekeren en dus dubbel betalen is zonde!

Melden van glasbreuk
Schade aan glas meldt u zo spoedig mogelijk; in elk geval binnen drie dagen. Meld uw schade digitaal, via deze website of MijnProWonen. U kunt schade ook telefonisch aan ons doorgeven.

Voor een spoedreparatie -ook buiten kantoortijd-  belt u ons op telefoonnummer (0545) 28 50 00.

Servicefonds

U bent als huurder zelf verantwoordelijk voor klusjes als een lekkende kraan, een kapotte lichtschakelaar of een verstopte afvoer. U kunt het ook laten doen. Voor € 6,05 per maand verzorgt een vakman van ProWonen deze werkzaamheden. U betaalt de maandelijkse bijdrage met de huur. Lees voor meer informatie en de spelregels de folder Het Onderhoud.

Nog geen lid?

Bent u nog geen lid van het Glas- of Servicefonds en wilt u dit wel worden? Log dan in op Mijn ProWonen en meld u aan. Om deel te nemen aan het servicefonds betaalt u een eenmalige bijdrage van € 30,-. 

In de folder Welkom Thuis die u hieronder kunt bekijken leest u in het hoofdstuk Servicefonds-ABC wat er allemaal onder het service- en glasfonds valt.