U bevindt zich op dit moment op de vertaalde site van Pro Wonen. Klik op 'Sluit' om deze weergave te sluiten.

Gepland onderhoud

Onderhoud van de woning
U ontvangt van ons persoonlijk bericht over werkzaamheden en planning, ruim voordat het werk begint.

Onderhoud plannen
Om te bepalen of uw huis onderhoud nodig heeft, kan het zijn dat onze medewerker langskomt om uw huis of dat van uw buren te bekijken. We sturen hierover vooraf geen brief. Een bezoek betekent niet dat er binnen een bepaalde tijd onderhoud wordt uitgevoerd.  

Afspraken(spelregels)
ProWonen en de huurdersverenigingen vinden het belangrijk om met de belangen van de bewoners tijdens groot onderhoud, sloop of renovatie zorgvuldig om te gaan. Er staan voor hun grote belangen op het spel. Er leven vragen als: Op welke hulp kan ik rekenen? Voor welke vergoedingen kom ik in aanmerking? En als ik moet verhuizen, is dat dan tijdelijk of definitief? Hoe ProWonen omgaat met de belangen van bewoners bij sloop, renovatie en onderhoud leest u in de afspraken(voorheen spelregels).

Afspraken bij projecten 
Hieronder leest u welke afspraken voor u van toepassing zijn bij de projecten.

Gedragscode aannemer
De aannemer werkt in opdracht van ProWonen. Voor de communicatie tussen u en de aannemer hebben wij een aantal afspraken opgesteld waar de aannemer zich aan moet houden. Deze afspraken leest u hieronder in de gedragscode aannemer.